2ο Δημοτικό Αγίας Βαρβάρας

Διεθνές Συνέδριο UNICEF “Συμπεριληπτική Εκπαίδευση & Δικαιώματα των Παιδιών” (Το Πρόγραμμα του Συνεδρίου, Τεχνόπολη 11 -12 Απρίλη)

Στο διεθνές Συνέδριο της UNICEF συμμετέχει και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας.

Η Εργασία μας φέρει τον τίτλο: Κοινωνικές Δεξιότητες και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση – Η Μελέτη Περίπτωσης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Βαρβάρας.

Ακολουθεί το πλήρες πρόγραμμα του Συνεδρίου:

Ημέρα 2, 12 Απριλίου 2024

  • 09:00 – 09:30 Εγγραφή Συμμετεχόντων | Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ»
  • 09:30 – 11:30 Συνεδρία 5: Στρατηγικές για τη Μεταρρύθμιση της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης: η Πορεία προς τη Συμπερίληψη | Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ»Συντονίστρια: Nora Shabani, Education Specialist, Περιφερειακό Γραφείο UNICEF Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας
    • Mαίρη Κυριαζοπούλου, Ευρωπαϊκός Φορέας για την Ανάπτυξη στην Ειδική Αγωγή και την Ενταξιακή Εκπαίδευση και Filomena Pereira, Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Πορτογαλία, Διακρατική ανάλυση των μεταρρυθμίσεων για την ένταξη (Ευρωπαϊκά Μέσα Τεχνικής Υποστήριξης – TSI)
    • Αθηνά Χριστοπούλου, Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ελλάδα, Προάγοντας έναν ενταξιακό προσανατολισμό στην εκπαίδευση: προκλήσεις και προοπτικές από την υλοποίηση ενός τετραετούς προγράμματος ευαισθητοποίησης
    • Άννα Αφεντουλίδου και Παυλίνα Χαραλαμπίδου, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Συμπεριληπτική εκπαίδευση και σχέσεις σχολείου-οικογένειας
    • Stela Ivanova, Διεύθυνση Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδείας, Βουλγαρία, Η εμπειρία της Βουλγαρίας: Κέντρα που υποστηρίζουν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση
    • Nino Shatberashvili, Καθηγητής, Κρατικό Πανεπιστήμιο Τιφλίδας Ivane Javakhishvili, Η εμπειρία της Γεωργίας: Πρόσβαση σε υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης – μια αποτελεσματική στρατηγική για το δικαίωμα του παιδιού στην εκπαίδευσηSpeakers:
  • 11:30 – 12:30 Συνεδρία 6: Posters & Networking | Χώρος: «Νέοι Φούρνοι»• Victoria Banti-Markouti, European Asylum Agency & Σοφία Τσιώλη, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Hidden Goddess (e-poster)
    • Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού & UNICEF Ελλάδας: Έχω 2-3 όνειρα (e-poster)
    • Λήδα Τσενέ, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο / Πανεπιστήμιο Αθηνών: Πες το με μια ιστορία κόμικς: χρησιμοποιώντας τα κόμικς και την αφήγηση ιστοριών ως εργαλείο για την εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς. Η περίπτωση της βιβλιοθήκης κόμικς της Αθήνας
    • Βασίλης Ανδρεαδάκης, EyeRadar: Η συμβολή ενός εργαλείου αξιολόγησης προηγμένης τεχνολογίας για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση
    • Nino Orjonikidze και Nino Mushkudiani, Κρατικό Πανεπιστήμιο Γεωργίας, Akaki Tsereteli: Είμαστε Ανεκτικοί
    • Γεωργία ΡάπτηΓεωργία Σκαλίδη, Πανεπιστήμιο Linköping: Ενεργοποιώντας τις φωνές και τη συμμετοχή των παιδιών μέσω της τέχνης στην ειδική αγωγή-Η εμπειρία των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στην Ελλάδα
    • Alexandra Rose de NataleΝικόλαος ΠίτσιοςΝεκταρία Παλαιολόγου, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο: Απόψεις για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση του πολίτη – με στόχο τη συμπερίληψη
    • Χατζηευσταθίου Ευθύμιος και Νικολάου Βασιλική, Εκπαιδευτικοί, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας Αθήνας: Κοινωνικές δεξιότητες και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση – Η περίπτωση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Βαρβάρας (Δυτική Αθήνα)
    • Νεκτάριος ΣτελλάκηςΠολυξένη Μανώλη, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών: Πρακτικές Διδασκαλίας που υλοποιούνται σε νηπιαγωγεία εντός των δομών φιλοξενίας προσφύγων για τη βελτίωση της επικοινωνίας και του πρώιμου γραμματισμού των πολύγλωσσων παιδιών
    • Αγγελική Δημουλιά, Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού, Πρόγραμμα Play Café: Πώς θα έμοιαζαν τα Φρομπελιανά Καφενεία Παιχνιδιού
    • Γιώργος ΠαναγιωτόπουλοςΖωή Καρανικόλα και Χαρά Νικολάου, Πανεπιστήμιο Πατρών: Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και διαπολιτισμικότητα
    • Stefan Gander, Εμπειρογνώμονας για τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Ηγεσία για ευέλικτα σχολεία: ιδέες από την Ελβετία
    • Eva Graf Poznicek, Διευθύντρια σχολείου και εμπειρογνώμονας σε θέματα σχολικής ανάπτυξης, Ελβετία: Αντιμετωπίζοντας τη μέγιστη ετερογένεια
    • S. CombeaudΜ.ΚυριαζοπούλουΙ. ΜπουδούνηςΑθ.ΧριστοπούλουΝ. ΚατερινοπούλουΝ.ΜπιράτσηΜ.ΠετρούσηΒ.Φλώρου, Μεθοδολογία και αποτελέσματα υλοποίησης του επιδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Προγράμματος τεχνικής υποστήριξης με τίτλο: “Εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Εγγύησης για το Παιδί- Προάγοντας την ενταξιακή εκπαίδευση στην Ελλάδα”
    • Μαρία ΜαρινίδουΛαμπρινή ΚατσούληΛευκοθέα ΚατσένουΌλγα ΜάντζιουΧρυσάνθη Ζήνδρου και Δήμητρα Μακρή, Συντονίστριες Εκπαίδευσης Προσφύγων Ιωαννίνων, Δράσεις Συντονιστών Εκπαίδευσης Προσφύγων για την Προώθηση του Δημοκρατικού Σχολικού Πολιτισμού.
    • Αναστασία Τομπάζη, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων, Κωνσταντίνος Μαυρίδης, Εκπαιδευτικός 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου, Ευάγγελος Δρόσος, Διευθυντής 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου, Δικτύωση – Οπτικοακουστικές ιστορίες, Διδακτικές πρακτικές που εφαρμόζονται στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου «Ευάγγελος Δρόσος», για την προώθηση της διαπολιτισμικής μάθησης και της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.Speakers:
  • 12:30 – 14:30 Συνεδρία 7: Ενδυναμώνοντας τους εκπαιδευτικούς να δημιουργήσουν περιβάλλοντα μάθησης χωρίς αποκλεισμούς | Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ»Συντονίστρια: Γκέλη Αρώνη, Προϊσταμένη της Μονάδας Ένταξης και Υποστήριξης των Ασυνόδευτων Ανηλίκων στην Ειδική Γραμματεία Προστασίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, Υπουργείο Μετανάστευσης και ΑσύλουΚεντρικοί Ομιλητές
    :
    – Judith Hollenwege, Καθηγήτρια για τη Διαφορετικότητα και την Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Ζυρίχης, Οικοδόμηση μαθησιακών οικοσυστημάτων ενάντια στον κατακερματισμό της μάθησης: Ένα πρόγραμμα σπουδών για όλους και όλες – εμπειρίες από την Ελβετία
    – Καραλής Θανάσης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών, και Σιμόπουλος Γιώργος, Education Officer, UNICEF Ελλάδας, Τροποποιώντας οπτικές – μετασχηματίζοντας πρακτικές: Η εμπειρία του Προγράμματος Εκπαίδευση για την Ένταξη.
    – Ελένη Χαντζούλη και Σοφία Παπαγεωργίου, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
    – Snezana Vukovic, Επικεφαλής του Τμήματος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Δικαιωμάτων Μειονοτήτων στην Εκπαίδευση, Υπουργείο Παιδείας, Δημοκρατία της Σερβίας και Tanja Rankovic, UNICEF Σερβίας, Επικεφαλής Τμήματος Εκπαίδευσης, Ενισχύοντας τις ικανότητες των εκπαιδευτικών για τη συμπερίληψη – Η εμπειρία της Σερβίας
    – Μέντορας και Εκπαιδευτικός σχολείου που συμμετέχει στο πιλοτικό πρόγραμμα “Εγγύηση για το παιδί”Speakers:
  • 14:30 – 15:30 Διάλειμμα για γεύμα | Χώρος: «Νέοι Φούρνοι»
  • 15:30 – 17:30 Συνεδρία 8: Ο ρόλος του σχολείου και των Κέντρων Δικαιωμάτων του Παιδιού στην προώθηση της συμπερίληψης | Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ»Facilitator: Ghassan Khalil– Διπλωματικός Εκπρόσωπος της UNICEF στην Ελλάδα

    – Σοφία Αυγητίδου, Καθηγήτρια, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Δικαιώματα του Παιδιού και εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς: Από την ακαδημαϊκή έρευνα στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών και στις σχολικές παρεμβάσεις
    – Αθηνά Χριστοπούλου, Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ελλάδα, και Μαρία Γελαστοπούλου, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πρακτικές για την ενίσχυση της φωνής των μαθητών/τριών στην εκπαιδευτική διαδικασία στο πλαίσιο της ενταξιακής εκπαίδευσης, Εκπρόσωποι ΜαθητώνΓονέων και Εκπαιδευτικών, Φωνές Μαθητών
    – Καραλής Θανάσης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών, Ο ρόλος των Κέντρων για τα Δικαιώματα του Παιδιού στην προώθηση των Δικαιωμάτων του Παιδιού και της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
    – Mamuli ButchukhisviliSophio MoralishviliVladimer AdeishviliMaia AkvledianiIagor Balanchivadze, Καθηγητές, του Κρατικού Πανεπιστημίου Akaki Tsereteli της Γεωργίας, Ο ρόλος των Κέντρων για τα Δικαιώματα του Παιδιού στην προώθηση των Δικαιωμάτων του Παιδιού και της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης στη ΓεωργίαSpeakers:
  • 17:30 – 17:45 Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας και ολοκλήρωση εργασιώνΟι Πρυτάνεις του Πανεπιστημίου Πατρών, Καθηγητής Χρήστος Μπούρας και του Κρατικού Πανεπιστήμιου Akaki Tsereteli της Γεωργίας, Καθηγητής Shalva Kirtadze, τα πρώτα Πανεπιστήμια που ίδρυσαν Κέντρα Δικαιωμάτων του Παιδιού στις αντίστοιχες χώρες, υπογράφουν Μνημόνιο Συνεργασίας για την αποτελεσματικότερη προώθηση της αποστολής των Κέντρων για τα Δικαιώματα του Παιδιού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *