Χρησι?οποιώντας το εν λόγω διδακτικό υλικό δάσκαλος και μαθητές έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν αρ?ονικά, να ερευνήσουν, να παρατηρήσουν,να διαπιστώσουν, να κρίνουν και συγκρίνουν,να συζητήσουν και να συμπεράνουν ?ε τελικό στόχο να είναι επαρκείς χρήστες της Ελληνικής γλώσσας και στηριζό?ενοι σ? αυτήν να ενταχθούν ο?αλά στην ελληνική κοινωνία.Με τις απαιτού?ενες προσαρ?ογές, επεκτάσεις, τροποποιήσεις και προσθήκες μπορεί να καταστεί κατάλληλο υλικό για όλους τους ?αθητές. Η όλη φιλοσοφία και η διάρθρωσή του υλικού κινήθηκαν στο πλαίσιο ?ιας ανανεω?ένης διδακτικής και επιστη?ονικής αντίληψης που αποβλέπει στο να ?ετατρέψει την αίθουσα διδασκαλίας από χώρο τυποποιη?ένης εργασίας σε εργαστήριο παρατήρησης, έρευνας και ανακάλυψης της νέας γνώσης.
Πατήστε τις παρακάτω εικόνες ή συνδέσμους για να δείτε το περιεχόμενο των αντίστοιχων βιβλίων
Πρώτο επίπεδο διδασκαλίας Δεύτερο επίπεδο διδασκαλίας