Η έναρξη φοίτησης στο Δημοτικό Σχολείο θεωρείται μετάβαση καθοριστική για τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Είναι περίοδος σημαντικών αλλαγών που προκαλεί άγχος και συγκινήσεις. Τα παιδιά και οι οικογένειες προσαρμόζονται σε νέους ρόλους και προσδοκίες και βιώνουν καινούριες σχέσεις και αλληλεπιδράσεις. Για να είναι ομαλή η μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο, είναι σημαντικό να υπάρχει «συνέχεια» και εξέλιξη στις εμπειρίες μάθησης που βιώνουν. Η συμμετοχή των παιδιών σε προγράμματα μετάβασης συμβάλλει θετικά στην ομαλή προσαρμογή των παιδιών στο Δημοτικό Σχολείο.
Στο σχολείο μας, εκτιμώντας βαθύτατα την αξία αυτής της διεργασίας, αφιερώνουμε τα τελευταία χρόνια εκπαιδευτικό χρόνο, ώστε αυτή η μετάβαση να γίνεται με τον πιο ομαλό και “ανώδυνο” τρόπο. Έτσι, και παρ’ όλο που βρισκόμαστε σε πυρετώδεις προετοιμασίες για την παράσταση της Δευτέρας αφιερωμένη στον Παππού Αριστοφάνη, η σημερινή ημέρα κατά το ήμισυ περιείχε δράσεις και εκπαιδευτικά παιχνίδια για τα νήπια του 11ου Νηπιαγωγείου που περάσαν για πρώτη φορά το κατώφλι του Δημοτικού Σχολείου μαζί με τη συνάδελφο νηπιαγωγό, τη Μαρία Καφίρη.
Σε συνεργασία με τις συναδέλφους της Α’ Τάξης του σχολείου μας, την Καίτη Μαστραγγελοπούλου και τη Λίτσα Γάκια τα παιδιά μπήκαν στις πρώτες τάξεις, όπου…
έπαιξαν επιδαπέδια παιχνίδια, ζωγράφισαν μαζί, αντάλλαξαν εντυπώσεις, κατέβηκαν στην αυλή, όπου είχαν μια πρώτη σύντομη γνωριμία με τους μαθητές της Ε’ Τάξης, οι οποίοι τον Σεπτέμβριο θα τους “υιοθετήσουν” (εφαρμόζοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης), επισκέφθηκαν το γραφείο των δασκάλων και του διευθυντή.
Αφού τους κεράσαμε κουλούρι και χυμό, τους ευχηθήκαμε ‘Καλό καλοκαίρι!”, δώσαμε ραντεβού τον … Σεπτέμβρη!!!