Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης σχετικά με την 1η και 2η συνάντηση , θα παρουσιαστούν οι δραστηριότητες της 3ης και 4ης συνάντησης. Με πολύ ενθουσιασμό και μεγάλη χαρά κάθε φορά οι μαθητές μας περιμένουν να ξεκινήσει το δίωρο ταξίδι τους στο πρόγραμμα.
Σκοπός της τρίτης συνάντησης ήταν οι μαθητές να επικεντρωθούν στην αλλαγή στα προσωπικά τους χαρακτηριστικά τόσο ως προς την σωματική τους ανάπτυξη όσο και ως προς την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους. Καθισμένοι σε κύκλο προσπάθησαν να συνδέσουν το αρχικό γράμμα του ονόματός του με ένα θετικό χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς τους που άρχιζε από το ίδιο γράμμα. Η αλήθεια είναι πως σε μερικές περιπτώσεις δυσκολευτήκαμε αρκετά…
Κατόπιν μοιράστηκαν από ένα χαρτί στο οποίο κατέγραψαν δύο πράγματα που παρατήρησαν πώς μεγάλωσαν ή άλλαξαν σε σχέση με πέντε χρόνια πριν και τον τελευταίο μήνα γύρω τους πάνω τους.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με συζήτηση πάνω στις αλλαγές που ανέφεραν τα παιδιά…
Η τέταρτη συνάντηση ξεκίνησε με μια πολύ ενδιαφέρουσα δραστηριότητα καθώς μέσα σε ένα κουτάκι, οι μαθητές ανακάλυπταν έναν ξεχωριστό άνθρωπο!
Η έκπληξή τους ήταν έντονη όταν ανακάλυπταν πως μέσα στο κουτάκι αντίκριζαν τον ίδιο τους τον εαυτό και δήλωσαν πως δεν το περίμεναν. Προκάλεσε μεγάλη αίσθηση αυτή η δραστηριότητα και σε κάποιους άρεσε πάρα πολύ το γεγονός πως είναι ξεχωριστοί και μοναδικοί!
Αυτή η αντίδραση αποτέλεσε την έναρξη για την επόμενη δραστηριότητα όπου συμπλήρωσε ο καθένας ατομικά τι θα ήταν αν ήταν…
- ζώο
- μυθικό πρόσωπο
- μεταφορικό μέσο
Στη συνέχεια καθένας παρουσίασε στους υπόλοιπους τι είχε γράψει και δικαιολόγησε τις επιλογές του. Πάντως το ζώο που οι περισσότεροι μαθητές διάλεξαν ήταν με μεγάλη διαφορά το … σκυλάκι…
Για το τέλος η κυρία Ειρήνη άφησε μια πολύ ωραία δραστηριότητα η οποία χαλάρωσε και διασκέδασε τους μαθητές που κλήθηκαν να συμπληρώσουν ημιτελείς φράσεις με δικές τους σκέψεις, απόψεις, όνειρα….